Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie.
Aby dokonać zwrotu upewnij się, że spełniasz 3 poniższe warunki:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
- zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę / wspólnotę / spółdzielnię mieszkaniową)
- towar nie został wykonany pod indywidualne zamówienie (np. skrzynki lokatorskie z 4-tygodniowym termin realizacji, skrzynki z malowaną numeracją, malowane w niestandardowym kolorze, o niestandardowych wymiarach itp.).
Jak dokonać zwrotu towaru?
1. Wypełnij formularz zwrotu - pobierz formularz.
2. Prześlij zwracany towar razem z paragonem oraz formularzem zwrotu na adres naszej firmy:
euroskrzynki.pl
ul. Jaworowa 60
61-454 Poznań
Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, prosimy go przesłać na nasz e-mail: sklep@euroskrzynki.pl
Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi. Będziemy wdzięczni za odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Zwracany towar musi być w pełni kompletny, nieuszkodzony i nienoszący śladów używania, świadczącym o innym niż tylko do celów jego sprawdzenia.
3. Po odbiorze przesyłki dokonamy sprawdzenia towaru. Jeżeli towar spełnia wyżej wymienione wymagania, dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych. Jeżeli towar był zamówiony na fakturę VAT, poprosimy Cię najpierw o podpisanie korekty faktury i odesłanie kopii na nasz adres.
Podsumowanie
Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 7 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
Przed odesłaniem towaru do sklepu należy go dobrze zabezpieczyć.
Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty.