Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie.

Aby dokonać zwrotu upewnij się, że spełniasz 3 poniższe warunki:

- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
- zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę)
- towar nie został wykonany pod indywidualne zamówienie (np. skrzynki lokatorskie z malowaną numeracją, skrzynki malowane w niestandardowym kolorze, skrzynki o niestandardowych wymiarach).

Jak dokonać zwrotu towaru?
1. Wypełnij formularz zwrotu - pobierz formularz.

2. Prześlij zwracany towar razem z paragonem oraz formularzem zwrotu na adres naszej firmy:
Firma Handlowa Piotr Cebulski
ul. Leszczyńska 19
60-115 Poznań

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, prosimy go przesłać na nasz e-mail: sklep@euroskrzynki.pl

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii. Będziemy wdzięczni za odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Zwracany towar musi być w pełni kompletny, nieuszkodzony i nienoszący śladów używania, świadczącym o innym niż tylko do celów jego sprawdzenia.

3. Po odbiorze przesyłki dokonamy sprawdzenia towaru. Jeżeli towar spełnia wyżej wymienione wymagania, dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych. Jeżeli towar był zamówiony na fakturę VAT, poprosimy Cię wpierw o podpisanie korekty faktury i odesłanie kopii na nasz adres.

Podsumowanie

Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.

Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.

Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.

Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.

Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.

Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 7 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu. Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć.

Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty.